דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדים: דברים שכדאי לדעת 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2429 פעמים ]

לדים מגיעים בצבעוניות עשירה וססגונית: לדים יכולים להיות מוארים במגוון רחב מאוד של צבעים. באמצעות שילוב של שלושה צבעים – אדום, ירוק וכחול – אפשר לייצר מגוון מדהים של אינסוף גוונים עשירים. עם הזמן לא מרגישים בדעיכה של הצבע, מכיוון שלדים נחלשים באופן הדרגתי.

הן קלות ונוחות להרכבה: הנורות האלו ניתנות להרכבה בקלות בכל בית מנורה מודרני. בניגוד לנורות רגילות הן לא עשויות מזכוכית, הן עשויות כבתי מנורה קטנים מפלסטיק. הציפיות מתאורת לדים הן להחליף את הנורה הסטנדרטית המשמשת בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים ועוד.

אפשר לרכוש לדים בסטריפים: מדובר על פסי לדים בעלי גמישות המעניקים עוצמה חזקה של אור, תוך כדי צריכה נמוכה של חשמל. הסטריפים האלו משמשים בעיקר לצרכים דקורטיביים ובכוחם לשדרג כל מקום. היתרון שלהם הוא שאפשר לחתוך אותם לפי איזו מידה שתרצו ולהפוך אותם לגופי תאורה של ממש. כל משטח יכול להיות מתאים לפסים האלו והם מודבקים אליו באמצעות דבק דו צדדי. הם מושלמים לא רק עבור גינות וגני אירועים, אלא גם למדפים, נישות, פינות וגומחות חינניות ועוד – כחומר ביד היוצר.

נורת לד היא חסכוניות ביותר: אורך החיים שלה ארוך משמעותית מהנורה הסטנדרטית, היא מעניקה עוצמה גבוהה יותר של אור וצריכת החשמל והאנרגיה שלה מועטה. נורה זו הולכת להשכיח את נורת הליבון המסורתית ולדחוק הצידה אף את נורות הניאון והפלורוסנט המדכדכות. היא גם חוסכת לכם את הטרחה של החלפת נורות. עם אורך חיים של כ-30,000-50,000 שעות – צפויות לכם 15 שנים של שקט מהחלפת נורות...

נורת לד מושלמת לתאורת גן:  אם ברצונכם להאיר שביל בגינה חשוכה, פינת חן בגינה  - תוכלו להשתמש בעמודי תאורה ("דוקרנים"), ספוטים צבעוניים ועוד. לכל צבע השפעה שונה ואינטואיטיבית על הצופים – אך כולם יוצרים אווירה מרגשת ומסקרנת. למעשה, לעיתים התאורה משדרגת כל כך את מראה הגינה – שהיא נראית הרבה יותר טוב בשעות הלילה מאשר ביום...

ההחלטה אם להשתמש בתאורה שוטפת ועוצמתית או בספוטים קטנים הזורקים אור חלש ורומנטי – תלויה לחלוטין בבעל הגינה. כמובן, חשובים גם האלמנטים אותם רוצים להדגיש. אם מדובר בשטח גדול ומלא מכשולים, יתכן שתאורה חזקה תהיה מתאימה, כדי שלא נתקל בענפים ונגשש את דרכנו בגינה חשוכה... יש אנשים שירגישו נהדר עם גינה חשוכה ומסתורית, ואחרים ירגישו פחד וירצו שכל פינה ופינה בגינה תהייה מוצפת באור וחשופה. כמובן, לגופי תאורה עבור הגינה יש לוודא עמידות למים.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב